Inicio • Enviaments i devolucions
L’àmbit de les vendes online inclou tot el territori nacional i internacional i podràs rebre’l a la direcció de lliurament que ens facilitis.
Què faig si es retarda la meva comanda?
El primer que has de fer és entrar a l’apartat de seguiment de la comanda per saber en quin estat es troba la teva comanda. Fes clic aquí per veure-ho .
Si la comanda continua sense arribar, posa’t en contacte amb nosaltres a través del bonsolis@bonsolis,cat
Quan puc rebre la meva comanda?
L’enviament es fa a través de serveis de transport de primera línia (Correus d’Espanya, MRW, SEUR, UPS) des de la nostra botiga a Barcelona. Un cop realitzada la comanda, aquesta és lliurada en un termini màxim de 4 dies laborables (dilluns a divendres no festius) a Espanya. Recordeu que la comanda serà preparada el mateix dia de rebre el pagament.
Totes les nostres comandes es lliuren a domicili ia nom d´un destinatari. En cas de no ser present en el moment de lliurament, els transportistes deixaran una nota indicant si fan un nou intent o si el client ha de passar a recollir-lo a l’oficina.
Un oli per a cada moment
Puc tornar el meu producte?
No acceptem devolucions, totes les nostres comandes van reforçades amb moltíssima seguretat d’embalatge i en alguns casos assegurat a danys.
Quin termini tinc per fer una devolució?
El millor és parlar-lo telefònicament i decidir a cada moment.
Atenció al client
Adreça Botiga Barcelona
Horari General
9:00-12:45 y 15:00-20:20 h
Horari Dimarts
9:00-14:00 y 17:00-20:20 h
Horari Dissabtes
10:00-14:00 y 17:00-21:00 h
2024 © Bons Olis. Tots els drets reservats