Dirección del Cliente  

Enviaments i devolucions

L’àmbit de les vendes online inclou tot el territori nacional i internacional i podràs rebre’l a la direcció de lliurament que ens facilitis.

Què faig si es retarda la meva comanda?

El primer que has de fer és entrar a l’apartat de seguiment de la comanda per saber en quin estat es troba la teva comanda. Fes clic aquí per veure-ho .

Si la comanda continua sense arribar, posa’t en contacte amb nosaltres a través del bonsolis@bonsolis,cat

Quan puc rebre la meva comanda?

L’enviament es fa a través de serveis de transport de primera línia (Correus d’Espanya, MRW, SEUR, UPS) des de la nostra botiga a Barcelona. Un cop realitzada la comanda, aquesta és lliurada en un termini màxim de 4 dies laborables (dilluns a divendres no festius) a Espanya. Recordeu que la comanda serà preparada el mateix dia de rebre el pagament.

Totes les nostres comandes es lliuren a domicili ia nom d´un destinatari. En cas de no ser present en el moment de lliurament, els transportistes deixaran una nota indicant si fan un nou intent o si el client ha de passar a recollir-lo a l’oficina.

Devolucions

Un oli per a cada moment

Puc tornar el meu producte?

No acceptem devolucions, totes les nostres comandes van reforçades amb moltíssima seguretat d’embalatge i en alguns casos assegurat a danys.

Quin termini tinc per fer una devolució?

El millor és parlar-lo telefònicament i decidir a cada moment.